niedziela, 23 kwietnia 2017

PRIMARK- Mini haul zakupowy

Cześć wszystkim. Pogoda za oknem dziś mnie rozczarowała. Obudziły mnie ciepłe promienie słoneczne a teraz otacza mnie zachmurzone niebo. Nie lubię tak szybkich zmian w ciągu dnia. Ale zmiany to nie odłączna część naszego życia i musimy się z tym pogodzić !:)

Wczoraj udało mi się znaleźć kilka wolnych chwil na mini szał zakupowy :)
Co prawda w pośpiechu kobieta łapie wszystko co wpadnie w oko i tak też było. Nie miałam zbyt wiele czasu- a nawet jak bym miała, o zgrozo, to i też by było źle! Wszystkie za i przeciw- czy to mi na pewno potrzebne?  Nie, to już wolę mieć  mniej czasu- a częściej przyjeżdżać :) Więc drodzy czytelnicy ciąg dalszy nastąpi :)











 Od lewej:
Torebka: Atmosphere- 5e
Biały biustonosz- 3e
Bluza Malibu- 6e
Świeczki zapachowe 24szt- 1,5e
Chockery 5szt- 4e
PS... Insta Girl Face Perfecting- 4e
Biustonosz koronkowy komplet- 15e
Piżamka panterka- 5e




 
 





 
Sandały na koturnie- 10e















 


















8 komentarzy:

  1. Aaaale ja tęsknię za Primarkiem, zamieszkałabym spowrotem w Anglii ze względu na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bym chciała końcu odwiedzić ten sklep. No ale w polsce nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super haul, aż się chcę wyskoczyć do Primarku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sandałki na koturnie są ładne :)

    http://druga-strona-obiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super buty, zazdroszczę bo nigdy nie byłam w Primarkie ale wydaje się super sklep!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne chokery i torebka :)
    Także nigdy nie byłam w Primarku

    http://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Primark! Można tam znaleźć cudowne rzeczy za małą cenę, są swietne jakościowo i wytrwają wiele lat! dałam obs i zapraszam do mnie https://thecryystalship.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, zawsze kiedy jestem na wyjezdzie, to chodzę do Primarka! Uwielbiam ten sklep. Obserwuję, mam nadzieję, że zrobisz to samo, pozdrawiam, Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cieloo Bluu , Blogger