piątek, 17 lutego 2017

Haul zakupowy Styczeń- Luty :)

Cześć!

Kochani w końcu u mnie zawitała wiosna ! Przyszły roztopy i temperatura na+ :)
Jeszcze troszkę  i będzie moja ulubiona pora roku, zaraz po wiośnie :)
Czekam na gorące lato, choć dla mnie to będzie przepracowany czas. Nie mogę się doczekać aż nie będę musiała nosić tych wszystkich grubych ubrań! Chce ubrać sukienkę i wygodne buciki i cieszyć się słońcem ! Tak niewiele potrzeba do szczęścia, a tyle czekania ..... Okej, przejdźmy do przedstawienia posta.


Nie byłam pewna jak ten post zrobić. Czy same ubrania czy razem z innymi rzeczami. Postanowiłam, że przedstawię rzeczy uzbierane przez ostatnie 2 miesiące.





Gruby, ciepły sweter
 Karmelowo-Śmietankowy :) 
Cena 40zł




Koszulka Sinsay
 14,99zł




Koszulka Hause 
14,99zł




Sinsay 45zł






Sinsay Tregginsy
ok. 40zł





Roksana Bowgen- Współczesna Bogini 
Empik, ok 34,90zł





Krem Nivea, Action cena 4euro
Spray do ciała Wellness&Beauty na promocji, Rossmann 7zł
Chusteczki odświeżające w 3paku, Biedronka 5,99zł




Jestem w trakcie testowania maski do włosów od Kallos'a, zapach Cherry.
O tym kosmetyku zrobie osobny post.




Kochani to na tyle z odzieżowo-kosmetycznego posta. Za jakiś czas zrobię kolejny, gdy uzbieram trochę rzeczy :)
Napiszcie czy Wam się podobał. Co o nim uważacie. A ja się z Wami żegnam. Buziaki perełki :* :*

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne spodnie uwielbiam takie wygodne jeansy

    zapraszam https://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest piękne, no poza tym swetrem. Nie lubię takich żywych kolorów, ale ważne by Tobie się podobał! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek bardzo fajny, lubię paski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta szara koszulka z Sinsay :) thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzka w tosty jest śliczna. Sama bym sobie taką kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie i sweterek z Sinsaya bardzo przypadły mi do gustu :) Aż naszła mnie ochota na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udane zakupy ! :) Obserwuję i zapraszam do siebie http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się strasznie bluzka z SinSay :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tym sweterku - najlepszy! Zdecydowanie udane zakupy. Też czekam na wiosnę :)
    zapraszam: http://www.potatohead.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli chodzi o ciuchy z Sinsay to cenowo są spoko, ale po ok. 2 praniach nadają się tylko do umycia nimi podłogi, niestety, jakość fatalna. Dlatego wolę kupić coś jednego, ale droższego;) Pozdrawiam
    marusitestowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta bluzka z wiązaniem od dawna takiej szukam <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta siwa bluzeczka jest śliczna! :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szara bluzeczka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cieloo Bluu , Blogger