sobota, 18 lutego 2017

80 Faktów o mnie ! ❤


Cześć!            Hi!            Salut!            Ciao!           Привет!      



Dziś pozwolę troszkę lepiej się poznać. Przygotowałam 80 Faktów o sobie.
Napiszcie w komentarzu co o mnie uważacie :)




1. Mam 20 lat mimo, że czuję się na dużo starszą.
2. Ulubiony kolor to  niebieski.
3. W 4 miesiące przytyłam 15kg i walczę teraz aby to zrzucić.
4. Uwielbiam horrory, dramaty, niektóre komedie.
5.Ulubiony cytat:"Chciałabym być kimś, zostałam sobą".
6. Uwielbiam lato.
7. Nie lubię jesieni, wszystko jest wtedy smutne.
9. Jestem leniwa, skłamie jeśli napiszę, że "czasami".
10. Mam nieraz chaos w głowie i w pokoju.
11.Łatwo się zniechęcam, muszę nad tym popracować.
12. Nie lubię przemocy wobec ludzi, zwierząt itp. GŁOŚNE STOP.
13. Często zapominam o ''Bożym Świecie".
14. Lubie przyjemne pozytywne piosenki.
15. Jestem nieśmiała.
16. Lubie rysować, choć rzadko to robię.
17. Uwielbiam pływać, od niedawna umiem :D Jakieś 3 lata.
18. Chce odwiedzić  Chiny i Dubaj.
19. Sama zarabiam na swoje utrzymanie.
20. Nie boje się żadnej pracy.
21. Nie wiem kim chce być w przyszłości, wiem to głupie mam 20 lat i nie wieem!!!
22. Prawo jazdy zdałam za 2razem część teoretyczną. Praktyczną już 3 razy oblałam :(
23. Mam bojownika o imieniu Alfred.
24. Imię wybrał mój młodszy brat.
25.Chce uzbierać na własne mieszkanie.
26. Chce mieć buldoga angielskiego.
27. Uwielbiam zwierzęta.
28. Mam uczulenie na koty.
29. Podobają mi się koty Sfinksy :D
30.  Wychowywał mnie ojciec i babcia.
31. Uwielbiam owoce morza
32. Zjadłam surową małże
33. Jestem wielką fanką Pzzy
34. Lubie gotować.
35. Byłam na Sycylii
36. Wybaczyłam matce.
37. Byłam w Amsterdamie
38. Rzuciłam palenie papierosów
39. Jestem za legalizacją marihuany , choć sama nie pale.l
40. Nigdy nie brałam narkotyków.
41. Lubie piwka owocowe.
42. Miałam zszywaną rękę.
43. Często chorowałam gdy byłam mała.
44. Moje dzieciństwo jakie pamiętam to ciągłe szpitale.
45. SKOCZYŁAM NA BUNGE 60m
46. Mam w planach skok ze spadochronu (ZROBIĘ TO I NAPISZE O TYM NA BLOGU)
47. Chce ukończyć prawo jazdy.
48.  Nie jestem tolerancyjna jeśli chodzi o ludzi Homoseksualnych, niech sobie żyją ale z daleka odemnie
49. W dzieciństwie namiętnie uprawiałam sport: Biegi na nartach (Mam 10medali)
50. Pierwszy telefon dostałam na komunię
51. Jestem w posiadaniu LGk8 którego sama opłacam.
52. Fotografię na bloga robię aparatem Canon IXUS.
53. W przyszłości zamienię na lustrzankę.
54. Nie toleruję aborcji i nie rozumiem ludzi którzy takiego czynu się dopuścili.
55. Uwielbiam słodycze.
56. Ulubiony owoc to truskawka i pomarańcza.
57. Uwielbiam szpinak, dobrze przyrządzony.
58. Uwielbiam serial Dwie Spłukane Dziewczyny. Obejrzałam wszystkie sezony.
59. Nie lubię kłamać, choć małe kłamstewka się nie liczą.
60. W dzieciństwie byłam typem chłopczycy i wszędzie było mnie pełno, zawsze miałam obdarte kolana.
61. W niektórych przypadkach strasznie panikuję.
62. Nie boję się zwierzątek które u innych ludzi wywołują panikę lub strach.
63. Mam naturalnie kolorowe włosy Czarno-brązowe.
64. Farbuje się na czarno nie lubię różnorodności na głowie  :)
65. Lubie nosić legginsy !
66. Piszę to pijąc herbatkę z cytryną.
67. Często narzekam na wszystko.
68. Nie mam żadnych tatuaży.
69. W przyszłości pozwolę sobie na jeden Mały  tatuaż.
70. Mój ulubiony zapach perfum to owocowy.
71. Potrafię być wredna.
72. Potrafię być miła.
73. W dzieciństwie uwielbiałam grać w simsy
74. Grałabym nawet teraz ale czas mi na to nie pozwala.
75. Jestem marzycielką.
76. Jestem pomocna dla osób w potrzebie.
77. Pomagam bezinteresownie i nic nie chce w zamian.
78. Uwielbiam gotować ale muszę mieć na to dobry dzień :)
79. Lubie robić sobie selfie
80. Lubie kuchnie włoską.




















7 komentarzy:

  1. Miło się czyta :) Ja również ubóstwiam kuchnię włoską moim ulubionym daniem jest Panini.
    Pozdrawiam i czektam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, zazdroszczę skoku na bungee. Z moim chorym sercem pewnie jest to zabronione. Wydajesz się świetną osóbką.
    Pozdrawiam kochana i zapraszam w wolnej chwili do mnie poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję: ) Przyznam, że tuż przed samym skokiem przestraszyłam się wysokości ale sie przełamałam :)

      Usuń
  3. Mmm kuchnia włoska <3 Ale mam ochotę na pizze, szkoda, ze nie można jej jeść codziennie hehe :D
    Ja również wybaczyłam matce, dobrze, że i Ty to zrobiłaś, pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję: ) W pewnym momencie doszłam do wniosku, że nie należy żywić urazy. :)

      Usuń

Copyright © 2016 Cieloo Bluu , Blogger