piątek, 27 stycznia 2017

Haul odzieżowy ! ZALANDO, NIKE


 


Witam Was kochani w niecodziennym poście. Włączcie muzyczkę i zapraszam do lektury!







 Jak dotąd nigdy wcześniej nie wiedziałam nawet, że będę prowadziła Haula a w dodatku na blogu :)
Z jednej strony jestem szczęśliwa a z drugiej zaskoczona z samej siebie  ^^ . Do odważnych świat należy, a pierwsze kroki należą do najważniejszych !



Jakiś czas temu zamówiłam na Zalando buty i kurtkę za które zapłaciłam ok.500zł.
Dostawa jak i ewentualny zwrot jest za darmo ! :) Ale na szczęście udało mi się z rozmiarem i nie było potrzeby aby wykonać zwrot, uhhhh.



Kurtka jest bardzo ciepła. Ubieram pod spód cieniutką bluzeczkę albo koszulkę. To i tak jest zdecydowanie za ciepła. Zamówiłąm rozmiar M i jest w sam raz. Mogłam zamówić rozmiar L i byłaby troszkę luźna ale to szczegół. Jest czadowa ! Świetnie dopasowuje się i znakomicie się prezentuje.




                                                                     
                                                                            *


                                                                           *







Drugą rzeczą jaka przyszła w zestawie to czarne kozaczki na grubszym obcasie.
Wygodnie się w nich chodzi, tylko grusze skarpetki trzeba do nich założyć. Dziś zapomniałam, ubrałam stópki i narobiłam sobie dwa małe, bolące pęcherzyki :( .






 *








Dziś kupiłam buty  NIKE Runner 2 na promocji dałam za nie 209 zł. Są mega wygodne i mięciutkie w środku. Więc pozostaje mi nic innego jak czekać na cieplejsze dni. Na śnieg się raczej nie nadają. A u mnie, uwierzcie multum tego śniegu :D


























                                                                                *


                                                                               *











Kochani napiszcie jak Wam się podobał dzisiejszy post.  Co o nim myślicie, o zakupach? Czy jakaś rzecz przypadła Wam do gustu? A może i nie? :) Dajcie znać i do zobaczenia w kolejnym poście ! - A ten, już wkrótce :)

Cześć !

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam buty sportowe, te są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się te nike :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cieloo Bluu , Blogger